طرز تهیه مافین مرغ و پیازچه
نوشته شده توسط : زلال احمدی

مرغو با کره و زردچوبه تفت دادم.قارچ اسلایس شده رو بهش اضافه کردم و نمک و فلفل و کمی آویشن زدم.گذاشتم روی گاز تا جایی که‌آب قارچ کشیده بشه.
گذاشتم کنار تا خنک بشه.
نمک و فلفل و آرد و بکینگ پودر و زردچوبه رو سه بار الک کردم.
سفیده و زرده تخم مرغو جدا کردم.سفیده رو هم زدم تا جایی که پف کنه.زرده هم هم زدم تا از هم باز بشه.کره ذوب شده وخامه و پنیرپیتزا رو بهش اضافه کردم و هم زدم تا یکدست بشه.پیازچه،فلفل دلمه‌ای و مخلوط قارچ و مرغ تفت داده شده رو بهش اضافه کردم.با قاشق هم زدم.
سفیده تخم مرغ رو طی دو مرحله اضافه کردم و آروم هم زدم‌.و بعد،مخلوط آرد رو اضافه کردم و خوب هم زدم.
قالب مافین رو با کره ذوب شده حسابی چرب کردم و دو سوم هر قالب رو با موادم پر کردم.و برای سی دقیقه گذاشتم داخل فر از قبل گرم شده با دمای صدوهشتاد درجه.در آخر هم چنددقیقه‌ای گریل رو روشن کردم تا روی مافین‌ها هم طلایی بشن.

 

منبع: اینستاگرام




:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: